-
Există o probabilitate de 5-20% de a vinde unui nou prospect şi 60-70% de a vinde unui client existent.
Sursa: Marketing Metrics
-
57.4% din consumatori se alătură programelor de fidelizare pentru a economisi bani, 37.5% pentru a primi recompense.
Sursa: Technology Advice
-
Cele mai importante beneficii pentru membrii programelor de fidelizare: discounturi (79%), cashback (71%), reduceri (71%).
Sursa: Bond
-
36.8% din clienţi preferă programele bazate pe card de fidelizare, 33.3% programe de fidelizare digitale.
Sursa: Technology Advice
-
70% din membri simt că programele de fidelizare sunt parte a relaţiei lor cu companiile.
Sursa: Maritz
-
Clienţii care sunt înscrişi în cel puţin un program de fidelizare sunt dispuşi în proporţie de 82% să cumpere din afaceri care oferă programe cu recompense similare.
Sursa: Technology Advice
-
75% doresc să fie membri într-un singur program de fidelizare acceptat de mai multe lanţuri de restaurante.
Sursa: Loyalogy
-
42% din clienţi preferă să primească recompensele în timp ce cumpără.
Sursa: The Logic Grup
-
59% sunt dispuşi să adere la un program de fidelizare care oferă un smartphone app.
Sursa: Technology Advice
-
73% dintre utilizatorii de smartphone sunt interesaţi să interacţioneze prin intermediul dispozitivului mobil cu programele de fidelizare din care fac parte.
Sursa: Maritz
-
84% au declarat că sunt mai dispuşi să viziteze site-ul unui retailer care oferă un program de fidelizare.
Sursa: Nielsen
-
Creşterea cu 2% a ratei de retenţie a clienților are acelaşi efect ca scăderea cu 10% a costurilor.
Sursa: Leading on the Edge of Chaos, Emmet Murphy & Mark Murphy
-
Costă de 6-7 ori mai mult obţinerea unui client nou faţă de păstrarea unui client deja existent.
Sursa: Bain & Company
Image courtesy of stockimages at FreeDigitalPhotos.net
Leave A Comment