Program de fidelizare a clienţilor

“O companie medie pierde anual de la 10% până la 30% dintre clienţii săi”
Sursa: McKinsey

De ce este vital să implementezi un program de fidelizare a clienţilor tăi?

 

Ai nevoie de instrumente care să-ţi răspundă câtorva întrebări esenţiale:

 

Concluzii

  • programul de fidelizare este cel mai simplu mod de a colecta informaţiile de care ai nevoie (informaţii despre comportamentele de cumpărare individuale şi de grup);
  • datele pe care le colectezi în momentul înregistrării clienţilor îţi deschid noi posibilităţi de comunicare şi relaţionare multichannel;
  • beneficiile aduse de un program de fidelizare (recompensare directă, puncte, reduceri etc.) multiplică puterea experienţelor pozitive pe care le oferi clienţilor tăi;
  • crești inteligent încasările printr-o cunoaștere mai bună a motivațiilor clienților.

Cele mai importante beneficii pentru membrii programelor de fidelizare sunt:

 
%
Cashback
%
Reduceri
%
Discounturi
 

Sursa: Bond